wtorek, 2 lutego 2016

Wszystko się teraz zaczyna...

WITAJCIE!!!
Dzisiaj rozpoczynam swoją przygodę z blogowaniem :)
Jest to decyzja zupełnie spontaniczna, mam nadzieję, że dobra. Z reguły w pierwszym poście pisze się o czym będzie blog i trochę o sobie. Myślę, że to dobry zwyczaj, więc postaram się nakreślić co nieco.
Jestem 16-letnią, zwariowaną dziewczyną, której głowa przepełniona jest tysiącem pomysłów na minutę. Na blogu chcę dzielić się z Wami moją codziennością. Drobnymi sukcesami, marzeniami, ale i zmaganiami oraz porażkami. Jak każdy mam problemy, radości, doświadczenia. Na codzień prowadzę dość dynamiczne życie i walczę z potworkami w mojej głowie. To trudna walka, ale nie poddaję się i Wy też tego nie róbcie! Na razie chcę pozostać anonimowa, więc będę po prostu Waszą Pacynką. 
W postach pisać Wam będę przepisy, porady, pomysły DIY, moje przygody, ćwiczenia i wiele innych.



Na koniec parę zdjęć mojego autorstwa :)















       
DAJCIE ZNAĆ CZY JESTEŚCIE I ŻYJECIE ;D 


                   ~ Wasza Pacynka ^^

2 komentarze:

  1. Jestem żyję! Ekstra pomysł na bloga, tym bardziej, że masz tak ładne zdjęcia i ciekawe życie- nałogowo oglądam Twojego instagrama, cieszę się, że dołączyłaś do blogosferskiej rodzinki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To istny zaszczyt dołączyć do niej ;D

    OdpowiedzUsuń